Hvem er vi?
Toptrænede receptionister
Vores receptionister er nøje udvalgt ud fra deres positive og servicemindede holdninger. De er toptrænede i vores kvalitetsprocedurer, og i at følge vores værdisæt ”imødekommende, hjælpsom og kvalitetsbevidst”, hver gang de modtager et opkald.
Arbejdsglæde, arbejdsglæde og arbejdsglæde.
Den magiske formel bag vores receptionisters glade stemmer er, at de elsker deres arbejde. Ganske enkelt fordi de hver dag – støttet af vores kvalitetsbevidsthed og indarbejdede kvalitetsprocedurer – får mulighed for at gøre deres bedste over for hver eneste kunde.
Og fordi vi har det så godt sammen, at den positive, professionelle stemning på vores kontorer gør det sjovt at gå på arbejde. Sjovt at servicere vores kunders kunder og gøre dem glade.
Det smitter af på vores stemmer.

Book et møde
Book et online møde med Nadja, og hør mere om vores telefonpasning.

Procedurer
Vi har indarbejdede kvalitetsprocedurer for, hvordan vi servicerer vores kunders kunder, og sikrer, at de får en fantastisk oplevelse hver gang.
TopCall Training School
Alle vores receptionister deltager i vores specialudviklede træningsforløb inden for professionel telefonpasning og kundeservice.
Rekrutteringsproces
Vi følger en strømlinet rekrutteringsproces, der hjælper os med at spotte de rette kundeservice holdninger blandt vores mange ansøgere.
Arbejdsplads
Vores kvalitetsfokus og positive indstilling til livet gør TopCall til en fantastisk arbejdsplads, hvor vi elsker vores arbejde, og har det godt sammen.
Vores kunder siger
Professionel, personlig og pålidelig telefonservice.
Vi arbejder hver dag for at være Danmarks mest engagerede og imødekommende callcenter med fokus på kvalitet og kundetilpasset service.

Direktør – TopCall ApS
Høj kvalitet – hver gang
Vi sikrer, at alle opkald bliver håndteret med fokus på professionalisme og kundetilfredshed.
Skræddersyede løsninger
Vi tilpasser vores service til jeres virksomhed, så kunderne oplever det, som om de taler direkte med jer.
Altid tilgængelig
Vi er klar til at tage telefonen, når I ikke kan – uanset tid på dagen, så I aldrig går glip af en henvendelse.
Proaktiv opfølgning
Vi følger op og giver jer besked om alle relevante opkald, så I kan handle hurtigt og effektivt.



